今日4點就起左=0=" 去動漫節呀` 好眼訓呀=0=" 5:15到左OK門口等呀` 好喇` 正式出發~ GO GO!Let's GO! 係架車上面, 我地有講又有笑! 係一個好正常嘅活動… 時間過得真快` 入場喇` 買呀買呀!! 好多呀!! 係洗左個D$$>X<" 好多戰利品呀!! 聽日post D相上係相簿~ 仲要整理下D戰行品=0=" 今日冇心情整佢呀! 好喇` 期待相簿`