呼` 今日去左打網球呀! 好好玩呀! 玩個時冇太陽呀! 呵` 不過都係熱呀!! 12點幾, 去左食KFC=0=" 我就睇住佢地食, 我就食梨=0=" 都係唔飽… 算喇~ 之後去左機鋪打機>口<" 我都係睇住人玩=0=" 差唔多2點, 呀彬話走, 因為佢呀媽call佢, 2點要番到home!! SO........ 呢一日就完左喇`
PS: TO:去動漫節嘅人 8月1日,5:15AM,天富OK門口等! 遲者不侯`請勿遲到` 2009/7/27 BY:DEATH