| |
今日一樣係咁悶=3="
就快死喇~
成個假期就好似條死屍咁!!
唔出街~
見光死咁=3="
呀妹就話番青中上堂個星期,
有節目~
不過,我呢!?
又唔多想出街,
但又想搵節目=0="
唉~唔講呢D先!
最近睇左一本小說,
係番睇嘅!
係梁望峰嘅《與維納斯的最後相認》,
好仲2梁望峰呢本書,
因為佢用左"漫畫"黎連繫住個story!
有現實嘅feeling>X<
可能係因為睇得太多內地小說家作嘅書,
有D虛幻、虛無縹緲嘅feeling!
最後,
最近睇左江若琳個blog,
話佢出新書!
個封面幾靚,諗住買!
想睇封面!?
就係相簿刑睇喇~
PS今個星期六8:30,TVB有獨家試愛睇>X<
請支持小方呀>口<
|
|