今日過得好平淡。
玩左一日GBA GAME,
OK好玩左喇∼
之後就去左睇書喇∼
跟住rainbow上左黎玩。
又係玩撲克=0="{好文雅
戰果如下:
rainbow:全敗
死神:OK喇∼
呀妹:winner
次次都係咁=口="
今日最開心嘅事就係,
rainbow終於攞我嘅《天使街23號1-5》同《香薰戀人》,
《天使街23號》佢講左好奈想睇,
但都宜家先睇=3="
《香薰戀人》就係好介紹比佢睇,
話唔睇後悔>口<
SO,佢就睇喇!!
對喇!
比13號去唱K嘅人睇,
照舊10點OK門口等。
遲者請飲野!!!
|