| |
今日我懷著開心嘅心情,
出發去網球場>X<
一去到~
哇!!
好曬呀!
不過,一企都網球場中間,
就有一種,
唔知點形容嘅feeling>X<
如果我再生一次,
我會一出世,就去學網球,
之後就好似鄭潔咁!
代表個家出賽!
企係溫布頓網球場到打網球>口<
不過,只限發夢…
練左發球,不過落點唔係好中=3="
發左一次底線球>X<
好勁呀我!!
打完就去左食野喇~
又係KFC=3="
今晚又唔洗食飯喇!!
最後,我地分道揚鑣了~
=====================================
愛情!?
是什麼好東西~
最終,只弄得兩敗俱傷!
為何"人"不可放棄愛情,
而選擇一個兩全其美的感情--
友情~
|
|