Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『詠欣』
✣『Kee950613』
✣『呀傻』
✣『浩仔』
✣『肥卓』
✣『魚』
✣『燈神』
✣『霖』
✣『小櫻』
三行木僧 (a462807657)
✣『小美』
✣『Christy』
123 (a931130)
✣『maka』
✣『曉婷』
✣『小空』
✣『Rainbow』
✣『summer』
✣『蝦餃』
徐君` (shark_ccw)

生日快樂呀!
 

今日係我嘅生日>口<
所以同左雨、彬、bad friend同ar占去左唱K!
我地今次係大房>口<
係我上次同rainbow同ar妹去唱K對面個間!
好大!好靚>口<
比張相你地睇!(係neway到攞)

呀彬佢地仲點MJ D歌唱=0="
仲要加埋跳舞!!
真係有少少驚佢爆"太"=0="
唱完K,
咁就去影貼紙相喇>X<
原來ar占係第一次影加>X<
呀彬仲話:佢嘅第一次比左我地-0-"
比一張相你地睇!

↑呢張相唔見左我!!!其實我係比呀彬推左落地T口T
過份呀!為左一個身位就推開我T口T
好痛呀T^T
之後就去左機鋪打機!
有一部新機>口<
好好玩加!!

得閒帶呀妹去玩下先>X<
(某:教壞細路呀妳`)
(神:梗係唔係喇=3=`)
綜合以上咁多樣野!
今日都係very happy and crazy!!
下次再玩過!!yeah~

PS:blog個首歌叫happy birthday to you you係YUI唱

 
2009-07-13 06:06 PM- [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | ... | 581 | »