今日係我嘅生日>口<
所以同左雨、彬、bad friend同ar占去左唱K!
我地今次係大房>口<
係我上次同rainbow同ar妹去唱K對面個間!
好大!好靚>口<
比張相你地睇!(係neway到攞)

呀彬佢地仲點MJ D歌唱=0="
仲要加埋跳舞!!
真係有少少驚佢爆"太"=0="
唱完K,
咁就去影貼紙相喇>X<
原來ar占係第一次影加>X<
呀彬仲話:佢嘅第一次比左我地-0-"
比一張相你地睇!

↑呢張相唔見左我!!!其實我係比呀彬推左落地T口T
過份呀!為左一個身位就推開我T口T
好痛呀T^T
之後就去左機鋪打機!
有一部新機>口<
好好玩加!!
得閒帶呀妹去玩下先>X<
(某:教壞細路呀妳`)
(神:梗係唔係喇=3=`)
綜合以上咁多樣野!
今日都係very happy and crazy!!
下次再玩過!!yeah~
PS:blog個首歌叫happy birthday to you you係YUI唱
|