今日好無聊… 冇咩野可以做。 聽日番學校攞成績表, 唔想番呀!! 我一定退步左!! 唔想咁呀! 明明有溫書, 但偏偏書左比一個冇溫書嘅人! 條氣唔順呀!! 我唔可以跌出10名加>X< 一定唔可以! 但一切已成定局, 無法再去改變… 宜家嘅處境就好似: 河流裹的水, 川流不息, 向著某個特定的方向前進。 再也不回頭望向, 或遠或近的時間。 任由時間流逝…