今日本來一朝早出去跑步, 點知落雨-0- 咁為有唔跑喇>X< 睇左台劇《公主小妹》, 番睇都唔好睇=3= 咁就作story喇~ 寫左幾, 已死了… 咁就去下D網睇下喇! 都係悶XP 睇動漫,《日式面包王》, 一樣咁gag XD 今晚呀媽唔係home, 佢去party-0-" 今晚自己搞店>X<