今日呀爸休息,
留左係home睇電視。
不過,我同佢講唔夠5句野=3=
感覺好遠!
因為我知我一出聲,
佢就會搵堂哥黎比我。
講呀邊個D成績好過妳!
學下佢喇!
唔係咁就係,
打左電話番大陸味呀??
問下呀婆點呀ma!?
我知佢係想同我地講多D野!
不過,我真係唔仲2打電話比人=0=
SO,開戰!
3點個時,
同呀妹出左去買書,
買左本郭妮嘅:鏡之門 2
買齊先睇!
係我嘅習慣=p
呵!聽日同rainbow and呀妹去唱K>X<
不過,今日用左60蚊買個本書=0="
冇物$$去shopping!!
洗少D先得!!!
|