今日係考試嘅最後一日, 考chem同phy, 容易喇! chem更係我嘅強行!!! 好快就做完左喇! phy到有D唔識做。 唉∼ 算喇! 琴日考LS, 識呀!!奇蹟!! 可能係miss成日text嘅關係喇! 感覺上好容易, 不過唔知簽唔簽中個重點=0=" 呵∼唔理喎=] 宜家,我作緊個故事, 唔知作好唔好=3=" 不過,我就好仲2呢個故事嘅結構=] 作好擺上黎比你地睇! bye∼bye∼