今日番左學校睇分=0=" 睇數學個時有D搞笑野>X< 呵!呀彬差D扣5分XP 嗯! 我地4個kai子, 係學校周圍走, 見到教我地miss或呀sir就走過去問>X< 好好玩呀! 最後我地去左miss so個到=] 傾左好奈計!! 不過,好鬼搞笑XP 之後, 我地又去左元綠食野=3= 食野個時好靜!! 跟住係商場行… 之後就番home喇! 睇左一陣comic就陪呀妹出街買書>X< 見有一蚊, 就去左擰yes卡, 一擰之下! 係by2-0-"