| |
今日好早就起左身!
唔知點解=3=
今日又去左聚星個網睇小說
睇左一兩本左右吧~
之後就橫掃書櫃,
睇下邊本書味睇過>X<
(其實本本到味睇過)
比我睇到本書!
係靈希作加!
睇喇>3<
本書叫《香薰戀人》,
好好睇呀!!!
講個男主角屋企好鬼有$$,
而且女主角都對佢"好似"有D feel…
講個男主角個爺叫女主角去佢屋企暫住!!!
之後…(保持神秘)
不過,講講下,講到男主角屋企好鬼大,
又有玫瑰園、馬場 {汗
唔知之後會唔昃有一個F1方程式賽車場呢???
呢個仍然係一個"謎" {out=3=
今日又要自閉喇!
\(0.0)/ bye bye
|
|