今日係星期日, 好悶` 冇野好做… 諗下先,今日做左D咩呢?! 嗯~ 一早起身就去左WC住左一個鐘=口=" 之後就食左早餐=3=" 飽` 之後就睇動漫喇~ 睇《網球王子》=.=" 睇左一陣就去左搵D"減肥"嘅資料>口<" 睇左D方法, 睇就易囉!! 做就難囉~ SO,我都係選擇最容易個樣: 跑步喇@^@ 之後就要節食, 早、午、晚餐都唔可以食得太多>X< 聽日實行!!!
PS動漫節倒數:仲有5日