| |
琴日冇打到blog!
係因為我去左呀妹個畢業禮>X<
青小變左好多呀!!!
差D唔認得tim>X<
不過,
見到好奈冇見嘅MISS同呀SIR,
好開心呀>口<
諗番起~
我兩年前都好似佢地咁,
仲著住青小件校服…
仲唱緊青小嘅校歌…
好懷念呀~
呵呵~
過左去就由得佢過去喇`
學呀邊個話,
舊嘅唔走新嘅點黎>X<"
嗯~
琴日仲試左新開個間"胡桃夾子"D奶茶,
我叫左杯香草奶茶:好甜…
唔多仲2XP
今日就同左呀媽出街買左對番學鞋,
78蚊=0="又話大減價!呃人嘅…
仲有呀!!
小方嘅大碟就快出喇>口<b
不過,係雙封面=0="
唔知買邊個封面好{汗
比D意見我!OK??
左邊定係右邊↓

|
|