今日好得悶~ 冇野做呀>口< 唉~ 琴日租番黎D漫畫, 兩個鐘KO'S喇>口< 不過呀! 個兩個鐘過得好快=0=" 本漫畫睇完都係覺得好好睇>口< 渠王一定知邊本喇!! 封面好吸引加>X< 係一個GIRL咬住張$$ 有D似我@^@ 呵呵!! 諗坐買加!! 香港出到第5, 日本出到6 END 等香港都出哂我就一次過買>口<b 欣今日番左黎HK=] 星期四去唱K>//< 好想快D到星期四呀!!! 唱K~唱K~ 順便買埋小方嘅大碟>//<