今日一朝早有一個機會比我, 可惜, 我個時冇呢個勇氣去同佢講野` 咁難得佢得一個人= = 唉~ 上天比左我好多次機會, 但我將呢D機會, 一次又一次的錯過… 如果, 聽日比我撞到佢, 又咁岩一個人, 我一定會去同佢講野加>X< 唔係就永遠唔再店佐助>口< (講下姐…) 好喇` 唔講吒D野` 今日呀~ 放左學仲要合唱團{汗 仲有兩個月就去表演!! 長笛個邊仲味練店=0= 一定要追番上去>X< 我已經落後左好多喇.V. 唔講喇` 訓教,88`Zz