| |
今日係9月1日,
姐係開學-0-
本來好開心加>X<
唉~
就係「呀邊個」…
見到佢都唔知講咩好{汗
計過喇`
我同「呀邊個」講野唔夠一句-0-
只有兩個字…
好慘呀T^T
同唔到雨and欣一班之外,
我勁唔仲2我個班個班主任.V.
佢之前教過欣數學,
好唔店佢教得,
好彩,我淨係比佢教Phy{好似
好唔仲2我個班D人,
我諗我係呢班好難生存X.X
好彩嘅就係,
有黃X怡同XXX(唔記得咩名XP),
佢地都係長笛嘅,
今年可以做同學真好>//<
我聽日都要了解下我D同班同學=0="
聽日要做嘅就係同隔離左右做FD>X<
加油呀!!!
|
|