| |
今日係8月31日,
暑假完結喇!!
哇~
呢個暑假好長呀>X<
可能呢個暑假會係我人生裹面最難忘嘅一次暑假…
唔係因為假期長,
係因為在呢個假期裹,
發生左好多事!!
有悲又有喜…
有哀又有怒…
係呢兩個幾月裹面不斷發生!!
好友變質、分離的感覺、期待的希望…
好多好多野~
但係,
我只相信一樣野`
好朋友,
永遠唔會同好朋友講大話,
要相信同信任大家>X<!!
呢D都係小空教我嘅>//<
我15歲嘅暑假,再見喇!!
好喇!!
聽日我8點鐘番學>X<
係食物部到坐下,
傾下計咁喇~
仲有~
雨同欣放左學倍唔倍我去銀座攞眼鏡??
|
|