| |
呼~
同左呀媽出街>口<b
買左副新眼鏡呀>X<
$288,幾低呀!!
講番今日出街前,
有兩個好友add我MSN,
我係到就唔講係邊個喇!!
同佢地講左咁奈,(其實得一個)
只有一個答案!!
一係選擇愛情…
一係選擇友情…
就算唔係咁樣,
都希望"你"將愛情同友情分得清楚D,
唔好混淆兩種feeling >X<
原來呀!!
愛情!!
最終,真的只會弄得兩敗俱傷的!!
而且選擇了友情也不是兩全其美!!
兩種情感都要付出代價的,
這也是這個世界的法則吧!!
但是,
終有一日,
我們會學會,
將兩種情感都能緊緊的擁抱著,
不會讓"它"漏走的!!
|
|