今日係學校冇咩野好講… 不過, 放左學就多野講囉~ 呵呵~ 本來我、欣and雨去M記食東東嘅~ 點知占佢地都係到~ 仲搵埋位比我們>//< 哈~ 我最遲出去buy雪糕, 不過我最快番XD 呵~ 個個到咩咩地嘅, 係入面D櫃位buy味得囉XD 跟住大家都番哂黎喇` 勁爆笑料XD 嗯~ 快樂的時光特別快過, 係時候講byebye喇T^T 唉~ 又要去補習喇~ 好彩今日係作交>X< 撈正我個凡~ 之後就去左千年史, buy卡簿, 比欣and自己= = 冇哂$$ lu~