我累呀>X< 終於到左今日--星期五喇!!! 好感動呀T^T 呢個星期, 我比功課壓力壓死喇!!! 不過, 聽日都要去番補習班>口< 唉~ 我下個月唔補喇!! 因為我唔知自己係個到做緊咩!! 成日好似遊魂咁~ MISS講D野完全聽唔入腦=0= 我唔想曬呀媽錢呀!!! 總之好煩好煩喇>X< 10月班會想去海洋公園"哈囉喂" 不過唔知同學想唔想去, 又唔知MISS比唔比= = MISS又話唔知點, 要通知學校!個時就慘囉~ 唉~ 又係個句: 總之好煩好煩喇!!!!