呵呵~! 今日去唱K呀>X< 等左好奈喇~ 終於有得去唱喇~ 不過,冇小方個首7年T^T 算喇~ 下次再唱過喇~ 呵呵~ 今次我地5個人去>X< 不過,欣要早走>3< 連飯都味食=3= 等佢人左喇~ D飯就送到入黎=3= 唱到12:30左右… 就去左影貼紙相喇>X< 影得唔好呀!今次>X< 下次再去影過>3< 影完相~ 就行左一陣, 之後就番天水圍LU~ 跟住BAD FRIENAD番左HOME食藥>﹏< 辛苦佢喇~ 之後就無風無浪的回家去了~ PS:貼紙相UP上相簿到@口@+