唉~ 今日冇番學~ 病左… 仲要食藥>﹏< 成世人最最憎食藥>口< 冇番學嘅一子過得好慢… 今日有個test, 但係… 下次再test番喇=] 頭先睇下個書櫃, 發現少左幾本書{汗 原來係Rainbow借左個幾本, 兩個幾月都味還番比我{汗 鬼叫佢唔得閒咩XD 下次先叫佢還番比我喇XP 下次都唔知幾時{汗 盡可能今個月叫佢還喇` 今日見冇野做, 睇左《犬夜叉 結局編》, 好好睇呀>X< 呵呵~ 欣仲味睇,仲等10月10號個個XP 聽話比佢知先, 曬曬命{KU KU~