琴日冇打blog>3< 因為唔得閒呀!!! 睇《焚月》呢>//< 相隔五年, 還是對這本書鐘情呢>//< 好仲2呢本書呀~ 作者:林青慧, 已中國古代做背景, 訴說一段可歌可泣的愛情故事~ 而且, 作者勁有文采>//< e.g: 天地盼盼… 唯鐘只楓…
淒絕楓如灼… 滄怨焚火月… 竹間弧螢滅… 幽星奔墜趺… 睇到呢幾句加上插圖! 我又喊左喇T口T 每次睇到呢句, 我都好想喊T口T 推介呀>X< 下個月一定買佢番home{指 哈哈~ 閃~{再去睇焚月喇~