今日雨又黎左我HOME喇=] 呵呵~ 佢黎睇《花興惡魔》!! 呵呵~ 佢又話買左《Rockin heaven》, 嗯嗯~ 個本都OK好睇喇!! 不過唔算好好睇XP 呵呵~ 之後我地出街, 去金星XD 喔@口@+ 《偶像宣言14》>X< 最後一本喇T^T 由5,6年級儲到而家!!! 好感動!!! 儲左好多年!!! 左有一整套漫畫喇>口<b 好有滿足感~ 好喇~ 講到呢到~ 閃~