呵呵~ 今日同左雨艷去還漫畫XP 還完去左M記食野XP 又食雞{汗 有D想嘔… 之後雨黎左的HOME, 借漫畫比佢XP 呵呵~ 佢仲想借埋我琴日買個本加, 可惜呀~ 我仲味睇XP SO冇借比佢XP 頭先睇完《花與惡魔》, 好好睇呀>口<b 好仲2呀!!!! 呵呵~ 期待下期呢>X<!!! 快D出喇~ 好想快D睇!! 不過, 下期要第到第一次考試個時{汗 咁我味唔可以睇囉=口="