| |
今個月好多節目>X<
琴晚去左學校個個音樂會,
呼~
總算安然無恙喇~
都嘅好玩呀>口<
最後仲全場起哄tim>口<b
呵呵~
一句講哂:好好玩呀~~~!
番都home,
洗埋個頭11點左右,
就去訓喇~
點知今朝7點幾比呀妹嘈醒左=0=
問我去唔去MK!?
本來我唔去加~
點知呀媽又比左$200,
叫我同呀妹去XP
嗯~
咁我就免為其難,
幫下呀媽睇住呀妹喇XD
去MK前,
去左銀座打機=0=
哇!今日有一D好黑我憎嘅boy.V.
我係到玩~
佢又係側邊講講.V.
勁憎佢囉!!!
搞到我入左$$,
玩到一半就走囉.V.
哂左$3呀T口T
玩完就嗒西鐵去MK喇=]
呵呵~
本身都冇話題加~
不過,到左MK後~
就多左話題喇=]
講下又笑下咁,
其實今日去MK,
係訂COS服XD
呵呵~
我仲收左個契弟tim~
|
|