Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『CF欣』
✣『小空』
✣『黑貓』
✣『泳』
✣『嘉欣』
✣『妍』
✣『ching』
✣『無聊寶』
123 (a931130)
✣『妹子』
✣『燈神』
✣『雅媛』
大壞蛋;) (big_bad_egg)
✣『keyan』
✣『章魚』
✣『LinG』
sweet candy hapi day (Dreamer6O9)
✣『小魂』
✣『霖』
✣『小珊』

好多節目呀>X<
 

今個月好多節目>X<
琴晚去左學校個個音樂會,
呼~
總算安然無恙喇~
都嘅好玩呀>口<
最後仲全場起哄tim>口<b
呵呵~
一句講哂:好好玩呀~~~!
番都home,
洗埋個頭11點左右,
就去訓喇~
點知今朝7點幾比呀妹嘈醒左=0=
問我去唔去MK!?
本來我唔去加~
點知呀媽又比左$200,
叫我同呀妹去XP
嗯~
咁我就免為其難,
幫下呀媽睇住呀妹喇XD
去MK前,
去左銀座打機=0=
哇!今日有一D好黑我憎嘅boy.V.
我係到玩~
佢又係側邊講講.V.
勁憎佢囉!!!
搞到我入左$$,
玩到一半就走囉.V.
哂左$3呀T口T
玩完就嗒西鐵去MK喇=]
呵呵~
本身都冇話題加~
不過,到左MK後~
就多左話題喇=]
講下又笑下咁,
其實今日去MK,
係訂COS服XD
呵呵~
我仲收左個契弟tim~

 

 
2009-11-07 07:48 PM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 581 | »