今日呀~ 個天好似想落雨咁=0= 不過係放個時落囉= =" 唉~ 中文統測呀~ 有5題冇做呀>X< 係5題>X< 起碼冇左成15分呀T^T 好傷感~ TEST完後, 我出左去同妳地傾計, 呵呵~ 我學D日本漫畫/電視劇D主角咁, 向住個天大叫!!! 呵呵~ 咁好采個時個天都陰陰地, 真係好似漫畫/電視劇裹背景XP 呵呵~ 聽日仲有PHY TEST~ 唔識加喇~ 要死……