好奈冇打blog喇>X< 係因為冇時間打呀>X< 星期日去左HKU, 好大呀!!! University果然University~ 不過呀!!! 我行左一小部分炸T^T 要得下次喇T口T 等陣問敏睇下D相先XP 今日都詰得唔錯呀!!! 放左學, 呀媽帶左我去睇醫生, 因為……(唔講得XP 遲DUP相喇~ 得呀鍾子健一個炸T口T 下次我要影呀妹AND賢仔>X< 好喇~ 講到呢到~ 88(0.0)/