好奈冇打blog喇>口<
係因為咁嘅~
我呢幾都係到練歌呀>//<
聽日就係SING CON初賽喇!!!
好緊張呀!!!
不過~
又係個句喇=]
係喇~
最近迷上DEATH NOTE呀>//<
電影版呀!!
好可愛呀>X<
呀月、L同流克>//<
呵呵~
發夢都想要本DEATH NOTE呀~
呵呵~
下個月買番本玩下先XD
琴日呀!
買左Harry Potter 6喔~
OK好睇喇~
仲買左隻CD比家姐聽XP
我係味好乖呢!?
呵呵~
我都知我乖加喇~
嗯~
前幾日,買左條PE褲~
係全黑個隻黎加XD
點解我買到??
係到唔講咁多XP
想知?!
直接問我喇`
|