今日一早就做完功課,
SO,
下午好鬼得閒…
直至呀妹番黎叫我去買耳機=0=
去到北江,
見到部耳機$30 $^$
好底呀>X<
咁就買左喇`
買左番黎,
試聽下喇=]
點知D聲好差,
好雜.V.
可能因為要配合手機、MP3喇`
要帶出街,
唔可以整到完全聽唔到周圍D聲喇=0=
SO…
我建議你地最好唔好買.V.
好大舊,有Star個款!!
宜家有兩,
都唔知點好…