今日整天呆呆的說… 不知為何呢?? 連數學TEST也忘了 真的很想死!! 全部都唔識做呀T^T 死喇` 差唔多考試tim架, 仲唔識… 考試味死得… 唔得一定要加油加油>X< 聽日問怡借本note book黎抄先>X< 今日見到佢個本note book D note嘅好咁{歐 好喇~ 就問佢借喇XD 呵呵! 聽日去慶功>X< 出去食lunch>口<b 呵呵!! 唔知食D咩呢?? 希望係D好食嘅野喇{口水