今日係我嘅unhappy and unlucky day… 因為我LS統TEST唔合格T^T 好唔開心呀!! 又"書"比姓張個條XX.V. 不過, ENG TEST有30/40>口<b 好大進步呀!! 之前我唔合格加{歐 之後, SING CON… 唔多想睇… 因為我唔想做台下嘅一員, 我想上台呀>X< 好想好想… 不過算喇~ 下年再黎過, 我一定會入到加>X< 唉~ 今日同霖去買野, 買到宜家先番XP 仲有呀!! 我講野唔正咩?? 霖話我有時唔知講咩T口T" 點算好呢??