今日去左元朗表演= = 比想像OK中喇` 個場地好可愛呀>X< 好仲2隻貓XD 呵呵!! 去左個到食lunch, 仙跡岩{好似??! 食左$39T^T 不過好食呀>//< 呵呵!! 之後就番左TSW喇` 去左watland park{唔知有冇串錯!? 買唔刑"飛飛"呀T口T" 4點就冇得買喇>X< SO, 去出面行下喇XP 之後又去左M記食雪糕>﹏< 呵呵!! 一路睇漫畫,一路食>X< 最後就番左home喇` 仲有呀!! 頭先知, 褔山潤原來好後生>X< 比我想像仲handsome>X<b