今日同左呀媽出街>X< 買左M記番home食, 同買左衫衫>X< 呵呵!! 今年除夕想出去倒數>X< 跟SinYi去屯門>口<b 搵左多人去>//< 琴日睇左火影361話, 話佐助已經知道哂鼬以前嘅一切, 要去摧毀木之葉>X< 個時我同呀妹一齊睇, 睇到我眼有淚光T^T 佐助好後悔Kill左鼬T^T 雖然我之前都睇過漫畫版, 不過重睇都…都好傷感!! 最後,佐助都睇到鼬最後嘅笑容… 好感人的一幕…