呢兩日, 除左溫書之外, 我仲有一件要做--就係煎餃子喇>//< 話說有一日, 呀媽買左包餃子番喇!! 咁我就煎下喇>X< 哇!! 點知一煎!!就煎上癮喇>X< 好好食嘅餃子喔=//= 而家每日都要食煎餃子XP 實在太好食喇>//< 再係咁, 我一定會更加肥{汗… 呵呵!! 咁食埋今日就唔食喇>X< 好喇~ 我又去煎咯=] 88