今日同左雨出街>//< 去左圖書館借書睇XD 呵呵!!! 我地D乖學生梗係成日去圖書館進修XD 借左兩本書>X< 諗住睇加>X< 因為手上仲有兩本書味睇=0=" 呵呵!! 差唔多睇完加喇~~~ 去完圖書館, 去左雨home痴餐{歐, 好好食呀!! 下次再去過~{奸笑` 嗯~~ 要溫中史喇>3< 中史唔係我杯茶… SO~~ 我都驚死左呢科T3T 聽日考ENG Listening~~ 唔洗溫書~~ 呵呵~~ 不過都要努力呀!!!