琴日同左keroro出去>X< 去交書書>X< 哇~ 我地早到左1個鐘呀=0=" 個一個鐘, 我地坐係西鐵站都睇書XD 我睇YES!! keroro睇小說XD 呵呵!! 當我地都睇完手頭上嘅東東後~ 個個人終於到左喇-0- 好喇~ 之後就去左新北江食野>X< 我用左$18就食飽飽喇^0^ 包野飲加>X< 嗯~ 之後就去左影貼紙相喇~~~ 哇!! 照得唔錯呀XP 唉~~ 要溫書喇~ 聽日中文要默書>口<