今日家長日… 唉~ 一切以成過去了~ Let's it go~ 揾完成績表就去左交收, 哇哇!!! 我等左9個字有多囉.V. 如果我唔係好仲2個本書, 我先唔等呀!!!! 之後交收完就番左home喇~ 過左一陣, keroro打電話黎, 出街-0- 番左黎唔夠一個鐘, 又出左去喇>3< 去左銀座, 之後去左新北江影貼紙相XP 呵呵!!! 影得唔錯加>X<`