今日去唱K, 本來照慣例唱K就去影貼紙相加喇` 一開始, 我地擇左部好機>//< 好開心喇` 點知` 恐怖嘅嘅東東就出現喇… 就係我地影完就有一隻蟲飛出黎… 好驚喇個時~~ 諗住出左黎冇咁驚… 點知` 一整相就出事喇… 睇到每張相都有蟲囉… 仲要係一大堆蟲… 希有D好似蜈蚣咁長… 有D好似飛蛾… 諗番起都毛管動>X<" 下次要睇清楚D先得喇… 有陰影… 有陰影… 不過D影得唔錯… 唔係就哂$$喇~ 50蚊加>X<