今日成日都係到落雨… 唔開心嘅天氣… 一開始, Sell唔多上心, 不過呀!! 食完lunch後, 就有力氣sell野喇~ 呵呵!! 今日銷量唔錯>//<b 企左我成日呀… 宜家隻腳好痛T3T 聽日仲要企呀!!! 要加油喔!!! 諗住聽日唔去合唱團喇~ 因為要幫人ma~