| |
今日起身有D咳…
頭又有D痛…
喉嚨又痛…
可能係琴日吹風,
吹得太多,感親…
好在呢D都係小小事姐,
仲OK>口<b
呵呵!!
今日睇左《聖痕煉金士》>X<
好好睇呀>X<b
不過,
可能對某D人黎講,
有點色色的=//=
最好係14歲或以上睇就剛剛好喇XP
之後又睇左《寵物小精靈》,
由細睇到大,
個feeling冇物變過XD
一樣咁好睇;P
睇完呢個,
又睇左《衝鋒21》,
呵呵!!
好奈冇睇喇>X<
睇番一樣好咁好睇!!!
期待聽日個集//3//
以上動漫是本人大愛的作品其中之一!!
有機會再講>//<
|
|