今日做左3樣功課, 不過, 仲有5樣味做… 好似做極都有咁>3<" 3點幾去左銀座, 本來係去還書, 不過睇到《阿凡達》, 今日最後一日上映喇>X< SO, 去左睇喇>口< 好好睇呀>X< 睇完呢套野, 明白到人類為左自己嘅利益, 不擇手段去搶… 最終, 都係人類破壞番自己搶番黎嘅野… 破壞→搶,再去破壞→搶… 不繼循環… 結果… 以致滅亡…