今日星期日, 不過呀媽冇放假-0- 好悶呀>X< 咁我唯有溫CHEM喇` 話咁快又溫喇` 就冇野做喇` 本來想睇PM, 不過, ROOM個部電視又咩咩地=3= 可能潮濕呀` 琴日本來想入ROOM睇J2, 開到機,但電視冇畫面{又壞左喇… 唉` 今年潮濕好嚴重呀=0= 咩到壞哂…