今日陪呀妹交收, 之後又去左北江買衫衫>X< 又去左TSWP行左陣XP 帶左呀妹睇左個隻牛牛,PS係假的!! 不過, 好似真咁>﹏<" 好驚驚!!! 我連相都唔咁影… 驚一等落, 隻牛就會衝出黎{汗 有機會我會影比你地睇加>X< 好喇!! 聽日係假期最後一日, 要加油呀>X< 聽日去睇戲~ 睇神火之賊XP