| |
今日本來係一日好美好嘅一天!!
可惜~
有小人作怪,
令美好的一切化成灰了~
講真個句,
我平時對妳唔差呀!!!
點解要周圍唱我呀!!!
仲要係我D FD都唱囉.V.
醒少少喇!!
妳驚冇話比我知呀!!?
定係想離間我同FD D感情呀!!!
講到自己好可憐咁.V.
嘔呀!!!
唔好以為我好好蝦呀!!
我發起火上黎`
唔人咁品加!!
唔信問下其他人呀!!
F.2已經忍左妳好奈喇.V.
我唔講出黎已經比哂面妳喇,唔想妳難堪!!!
點知,妳轉個頭妳講我咩呀!!!
「我真心當妳係我FD…」
哈~
而家好似妳冇當我係FD囉!!!!
成日係到扮哂野咁`
又係到扮可憐!!要人同情妳!!!.V.
我忍夠喇~
F.2忍過,F.3我唔會再忍加喇!!!
我(死神)聽日就同妳講清楚!!!
我叫得死神,並唔係冇料到!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|