唉~ 又有TEST喇>X< 我就黎發癲喇!!!! Everyweek都有TEST!! 想我地死呀??? 雖然學校話就話對我地好, 其實攞我地做白老鼠.V. 睇下個方案得唔得.V. 睇下宜家?? 搞到個個死哂喇!!! 開心味?? 每日番到home就係得溫書、溫書再溫書!!!! 我地唔係機械呀!!! 就黎考試~ 我又放長雙眼睇學校有D咩花樣搞~