今日係星期一 -0- 有"星期日症候群"… 好眼訓呀!!! 今個星期又有好多野做喇=3= 就黎死喇` 呵呵!! 不過呀!! 我中左YES!個個"即影即有"呀!! 係小方黎加>X< 要係今個星期四前搵, 唔係就冇加喇~ SO,我叫呀爸放假幫我搵XP 呵呵!!! 第一次中左獎, 又可以搵到加>X<!!! 希望呀爸快D放假喇XD