今日同左keroro出街, 呵呵!!! 去左曬相~ 曬左30幾張相~ 之後, 就去左好多地方>//< 又講左"格林童話", 呢個童話係原本個個!!! 好恐怖加!!18+(建議不要看) 之後係安途生改左做happy end` 我地要多謝安途生!!! 頭先講左比呀妹聽` 佢都覺得好變態… "格林童話"一直係小朋友心中, 最純真、最美麗嘅童話!! 不過, 等到你長大很才知道真相, 你會如何面對是好?!!