今日下午去左科學館>X< 呵呵!! 唔洗上3堂呀>口<b 約5:15番到喇XP 呵~ 雖然HK個個冇廣州個個咁大, 不過呀!! HK個個有睇恐龍加>X< 呵呵!! 我仲影左好多相比呀妹睇=//= 曬下命{毆 鬼咁佢咁仲2恐龍, 又冇睇呀{毆Xn 聽日又有好多野要做喇~ IT喇~CHEM TEST喇~ LS統驗{已死… 哈~ 聽日仲有ENG Dictation =0=" 今個禮拜真係多野做喇~ 加上下個星期又有ENG 統驗, SO,原定星期六嘅中大Cosplay交流會, 取消T^T